© 2018 by imedier ApS

imedier som arbejdsplads

Som vores nye kollega skal du være klar på at blive en del af et dynamisk team af salgskonsulenter, hvor der er højt til loftet, og som vægter dit gåpåmod højt. Da vi udelukkende arbejder på B2B markedet består jobbet blandt andet i salg til mange af de største og mest kendte danske og internationale virksomheder.

Vi har store forventninger til os selv og til de resultater vi kan levere til vores kunder. Derfor forventes det også at du som medarbejder er klar til at arbejde resultatorienteret og at det at overholde budgetter er en motivation fremfor en hæmsko.

Vi har et rigtigt godt kollegaskab, og sørger for at pleje relationerne mellem hinanden. Der bliver derfor også brugt tid på sociale arrangementer og at samles om andet end arbejde. 

Jeanette Friis-Therkelsen, Account manager

"Vi har mange eksisterende kunder som vi ofte er i dialog med, men vi nyder også at være i kontakt med nye mulige kunder.

Med andre ord – vi har mange bolde i luften, som skal gribes!"

Mikael Johansen, Account manager

”Det bedste er at vi arbejder med frihed under ansvar. Man planlægger selv sin strategi internt i  sit team for at nå sine mål – og så ligger vi nummer 1 i firmafodbold”

Jacob Friis Kristensen, Key account manager

”Hos imedier har man stor frihed i forhold til hvordan man vil opnå sine egne og virksomhedens mål. Hver dag byder på nye muligheder og udfordringer og det er dig selv som sætter barren.”

"Hvor tilfreds er du med at gå på arbejde"?

Vi er stolte af at score 4.5 / 5.0 i medarbejdertilfredshed.

Vi er altid på udkig efter talent. Så hvis du har lyst til at være en del af imedier, er du meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til kontakt@imedier.dk.

Du kan også altid ringe på 71 71 74 14 for at høre nærmere.